tirsdag 30. november 2010

Blånissejenta mi!

Som dere sa, alle gode ting er tre! Og på det tredje tove-forsøket ble lua så godt som perfekt. Ikke at hun vil bruke den da,. (derav lua under)... Men, fikk tatt noen bildebevis før blånisselua ble røsket av.

'hverdagsbloggen' min ligger det noen spørsmål som jeg blir veldig glade for om noen vil (prøve å) svare på!

Og, ikke minst; Jeg har fått award! Av kjære Barbro! Jeg skal innrømme at jeg er lettrørt, men nå er jeg jo ekstra følsom, og det kom en tåre eller to skal jeg si dere! Så takknemlig og glad søte du! Vi har gravidemage til felles:) Skal legge ut awarden, ++ snart:) God kveld!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Der har du endelig fått det te, og så vil hu ikkje bruka den???!
Det e det frakkaste! :o)

Skikkelig fine blei den!
Og grattis med award :o)

gult hus i svingen sa...

Gratulerer med lua, Kristin:) Fiiiin:)Hun kan jo godt ha den på med hjelmlue under da, synes jeg:) Tror de klør litt:)
Øynene hennes blir ekstra blå med lua, søte Eline:) Er hun mest lik pappaen sin, mener å huske det fra brudebildet av dere?

Onsdagsklem fra Trine:)

gult hus i svingen sa...

Glemte å gratulere med award:)
GRATULERER.

Skjerstad sa...

hurra ! Så gøy at det gikk på 3. forsøk Hi hi ;) Så fin den ble til henne da :) Hadde en slik til sønnen jeg også, men han insisterte på å ha "hjelm" under . Gratulerer med Award KOSELIG :)

Ha en fin onsdagskveld :)
Klemmer fra Janne