onsdag 16. desember 2009

rammen rundt forts.


Dette + et skobilde til skal henge på Elines rom. Bildet kommer fra en kalender fra 2007. Se så fint det ble når jeg fikk rammet det inn med passpatour (aaaner ikke hvordan det skrives) og sølvramme!!!

Det eneste du trenger er rammer; jeg kjøpte på IKEA, og gamle kalendermotiver, eller andre ting som ligger til overs som du har lyst til å ramme inn. Rester av en fin tapet, tekstil, f.eks.

Det gjør seg også med ei fin ramme m passpatour rundt maleri og tegninger som barn har laget. Motivet kommer til sin rett, og tegningen blir bevart. Det har ALT å si hvordan en monterer og henger opp tegninger og maleri. Det blir rene kunstverket!

(forresten så var ikke dette min kalender, jeg spurte rett og slett ei venninne om hun skulle ta vare på den kalenderen etter at den var utgått. Om den skulle kastet tok jeg den gjerne, så jeg, og tror du ikke den dukket opp i posten utpå nyåret 2008! Jippi! Og Tusen takk Zoe!)

Ingen kommentarer: