torsdag 17. mars 2011

Påskelotteri!!!

Da, mine damer, (og herrer), er det duket for et aldri så lite påskelotteri hos meg. Grunnene er disse; Jeg digger dere, og jeg digger påsken! (Og det er vår)!
Jeg trekker tre vinnere den 14. april, slik at premien kommer frem før påsken setter inn.
1. premie er en liten stoffpakke, og en kurv fra søstrene grene fylt med overraskelser, noe hjemmelagd og kanskje noe annet gøy. Jeg har en hel måned på å fylle den opp:)
2. og 3. premie er en liten stoffpakke og en liten overraskelse:)

Du kan få to lodd til sammen; Ett for å skrive en kommentar under her, og ett for å linke lotteriet (bruk gjerne bildet) på din blogg, eller på fb. Du trenger selvfølgelig ikke å ha egen blogg for å være med!!! Og du er hjertelig velkommen til å følge bloggen min videre, men det gir ingen lodd denne gangen:)

Håper du vil være med! Da blir jeg så GLAD!

141 kommentarer:

IdéSpiren sa...

Titt-tei! Kjempefin blogg du har, glade farger og gode idéer :))

Jeg melder meg på med 2 lodd!

Velkommen til bloggen min - den er ganske fersk og jeg blir utrolig glad hver gang noen titter innom :)

Den gode feen sa...

Eg er så absolutt med - eit lodd på meg :) Klem frå Linda

Malu sa...

Jeg er selvfølgelig med :o)
Legger ut link med en gang.

Ha en fin dag:o)

Sigyn sa...

Så spennende!! Jeg tar ett lodd jeg!!! :)

Hildemiho sa...

herlig herlig premie!
jeg er selvfølgelig med, og full pott med 2 lodd på meg takk!
klem hilde

Bondekona sa...

Jaaaaa!
Jeg har kjempelyst tl å være med!
Og å vinne herlige premier!
:D
Et lodd i første omgang.
Så gir jeg lyd om jeg får somlet meg til den linkinga...ok?
:)

Kikkis planet sa...

2 lodd på meg!

eventyrLise sa...

Slenger meg med :)

Jenny - supersnella sa...

For noen flotte premier :) Jeg er selvfølgelig med!

Skal få linket iløpet av dagen, så jeg bestiller to lodd, takk :)

Ha en herlig ettermiddag og kveld!
klem

Iselin - Heime hos Oss sa...

Lekkert!! Jeg har fått forbud mot å kjøpe mer stoff av mannen, men å vinne går vel ikke for det samme? ;P To lodd til meg! Link til deg her: http://heimehososs.blogspot.com/p/giveaway.html

Guri sa...

Klart jeg vil være med :)
Noterer meg for 2 vinnerlodd ;)
Klæm Guri

Skjerstad sa...

SÅ fin premie :) Jeg tar 2 lodder :)
Klem fra Janne

IC.B sa...

2 lodd takk, fra det hvite huset i ratesvingen. Herlige farger!
Klemmer fra store og små

Anonym sa...

Kunne gjerne tenke meg å være med, to lodd
ha en fin dag
/myr

Christine Søreng sa...

slænge mæ me æ å, me to lodd :D

Anna Sofia sa...

Åh jag vill med tränga mig in i mängden av folk som vill vara med! jag drar två lotter till mig själv och länkar även på min egen blogg!
Bra ide!
Kram

Merete sa...

JA!! Jeg er med!! To lodd på meg:)
Klem fra Merete

Hanne sa...

Lillesøster vil være med :)

Sissel sa...

Jeg vil veldig gjerne være med:)
Klem Sissel:)

ReVinyl sa...

Dette så spennende ut!! Jeg er med med et lodd!

Jeg skal hjem til Buvika i påska, så vinner jeg kan jeg hente det på døra ;)

Nei da, du skal slippe det...
Fin dag te dæ!!

Katrine sa...

For en fiiiiin premie :) Jeg blir med i trekninga og tar to lodd!

Catrine sa...

Jeg stiller opp med to lodd!
Syns bloggen din er helt herlig, pga deg har jeg begynt å strikke og prøver å hekle! : DD

Tusen takk for gode ideer og farger! : )

Sonja frå Sunnfjord sa...

Blir gjerne med i det flotte lotteriet ditt:) 2 lodd til meg.
Kjekt å bli kjent med bloggen din:)

BENTE sa...

Er såklart med:)
To lodd! :)

almaPalma sa...

Eg vil gjerne vere med!
Eitt lodd på meg :)
God helg vidare!

sisselia sa...

Lotteri er koselig, bloggen er nydelig ;) Jeg gleder meg til vinnerloddet...

3prinser sa...

Så glad jeg fant den flotte bloggen din for her var det jo lotteri :)

Jeg linker fra bloggen min så da blir det 2 lodd på meg!

May-Helen sa...

Heia Kristin.

Jeg vil gjerne være med på dette supre lotteriet!
Legger ut link på facebook også jeg, og dermed er det vel to lodd på meg. :)

Ha en super dag.

Klem May-Helen

eirinhovdenak sa...

Oppdaget nettopp den flotte bloggen din og slenger meg med i påskelotteriet;o)!

Jeg deltar med to lodd.

Ha en riktig god vår! Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

Unknown sa...

Kan skjønna eg e med snupps! :o)

Så masse flotte innlegg i det siste da, flinka!
Det e lite bloggetid på meg for tida, men sånn går vel i bølgedaler tenke eg :o)

Syns eg ser deg, irritert som fy, når du styrte med påskeeggene dine ;o)
Kanskje det e sånt som bør lages tidlig på dagen?
Ikkje gi opp du :o)

3 lodd forresten

Unknown sa...

2 lodd da...
Litt ivrig, tihi :o)

Barbros lille verden sa...

Hurra!! Jeg krysser fingrene, to lodd :)
klem fra meg

hobbyvimsa sa...

Jeg blir med tar full pott to lodd,jeg har også gi vekk inne hos meg om du vil hive deg på:)

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

Marit sa...

Åååååå.... trekning på bursdagen min :) Yeiiii!

Jeg vil veldig gjerne være med!
2 lodd til meg skal du se!
Jeg kommenterer her hos deg
og poster link på Månesaftbloggen, tralalei!
Og siden bloggen din er så super og fin
blir jeg gjerne også følger på siden din!

Ha en fin dag!

smilehull sa...

Oi! Flott give away som jeg mer enn gjerne deltar på:) 2 lodd til meg takk:)

monikats kreative blog sa...

Sikke dejlige præmier. 2 lod tak.
Du er også velkommen i min lille giveaway.
Kh
Monika

MIN! hilsen Hege sa...

i min søken etter inspirasjon til påskepynt falt jeg over denne ... jeg er med .. To lodd til meg :-)

Ha en fin dag

Unknown sa...

jeg er jo selvfølgelig med :o) 2 lodd til meg og håper jeg er heldig :o)

klem fra Mia

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tjoho, jeg vil være med! 2 lodd, takk.

Kine sa...

Jeg blir med med 2 lodd! *krysser fingrene*

Laila sa...

Super premie! Takker for all inspirasjon, elsker alle fargene. Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)

Maysan sa...

Wow, flott ny blogg å følge.
To lodd fra meg.

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Jeg vil gjerne også være med, ett lodd til meg!
Ha en fin ettermiddag!

Rebecka sa...

Jag satsar allt på en lott! :):)

Anonym sa...

2 lodd på meg:) kjempesøt blogg..jeg og elsker påske..kansje det gjør meg heldig. Krysser fingrene:)

Helene sa...

Stor ros til dig for en super inspirerende blog! Præmierne ser super spændende ud - jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder :o)

Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

R-15 sa...

1 lodd. Tjolahopp!

Elisabeth sa...

Jeg er med! 2 lodd til meg :)

Anne-Mette sa...

Det er jeg da helt sikkert med på :)

Jeg linker lige til min fb også :)

Så jeg med på 2 lodder

Hjertebank sa...

2 lodd ;) Flott premie ;)

Millemilla sa...

2 lykkelodd til meg!! Flotte premier du har!
Ha en god dag!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

SÅ utrolig snillt og flott av deg! Spennende! Jeg må bli med med 2 lodd. Her krysses alt jeg har :D
Heia deg!

Made by Ina sa...

Vilken super rolig och inspirerande tävling du har!
Klart jag är med, jag tar 2 lotter och hoppas på tur ;)

Underbar blogg har du!

Kram Marina

gult hus i svingen sa...

har hatt linken på sida mi leeenge, men har glemt å kommentere:) Seff vil jeg være med, 2 lodd takk:)
Klem Trine:)

Anonym sa...

Wow, glad i jeg fant bloggen din - for den likte jeg!
Så herlig påskelotteri du har gående, og hadde jo vært gøy å kunne vunnet den :)
Jeg holder på å lære meg å sy, så hadde ikke gjort noe å vunnet litt stoffer.
Du må gjerne slenge deg på min give away også!

Ha en nydelig vårdag!

Mange klemmer fra Ida
(Interiør drops)

Anonym sa...

ja, og jeg er selvfølgelig med på 2 lodd :)

Unknown sa...

er med på 2 lodder:)

Møkster Bu- sa...

Jippi, vi vil være med! Linker.

PS: bli gjerne med på Øy-søker-familier-GIVEAWAY hos oss og.

Mona.

Marianne sa...

jeg trekker to lodd i påskelotteriet ditt!
ha en god dag.

Trine sa...

Du Salige! Supre premier! Jeg tar 2 lodd. Tusen takk. (og fin blogg!)

Sara Marie sa...

Sikke en dejlig anledning til en Give Away :) Og flotte præmier.

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

- Sara

Barbara sa...

Sikke en dejlig give away, jeg vil rigtig gerne være med med 1 lod

Vårglad sa...

Herlig premie! Eg vil gjerne vera med. Tar 2 lodd:)

Siri @ Strikk og tøys sa...

Ja takk, jeg blir gjerne med! Har lenket, så med det tar jeg to lodd.

Veronica sa...

Så gøyalt! Jeg er med. Vinner jeg en stoffpakke lover jeg at jeg skal begynne å sy! Linker til lotteriet på bloggen min!
Ønsker deg en kjempefin helg.
Klemmer

MyC design sa...

Hei på deg. Jeg vil gjerne følge bloggen din. Og med de flotte premiene vil jeg også prøve lykken i påskelotteriet ditt.Et lodd til meg.
Ha en riktig fin helg. Hilsen Christina

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Å ja æi e veldig gjerne med på detta! tar to lodd æi:)
klæm

- marthe - sa...

Hei!
Så fin blog og gi bort-premier!
Jeg tar veldig gjerne 2 lodd :)

Dorteas lille verden sa...

Hei! Trivelig blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre. Tar 2 lodd jeg:) Fin fin lørdagskveld til deg!

Gunnhild sa...

så skjønn premie..krysser det jeg har, og håper å vinne! 2 lodd til meg :)

Elisabet sa...

Flotte premier! jeg blir med, 1 lodd :D
e-post: elisabet_trydal@hotmail.com

grytti sa...

Hei og takk for koselige kommentar inne hos meg! Kjekt at du la igjen et lide spor sånn at eg fant deg. Eg slenge meg såklart med på lotteriet ditt med to lodd. Og siden eg syns du har ein veldigt koselige og inspirerande blogg må eg jo bare bli følger i tillegg ;-)

Charlotte sa...

Sikke en dejlig give away! Jeg deltager med 1 lod

... sa...

hej. rigtig fin blog. Vil gerne deltage med 2 lodder. link til din giveaway er her: http://kobberkys.blogspot.com/p/give-away.html

hilsen fra Majbrit :)

Gult hus sa...

åååå for en fin premie!! Den vil jeg gjerne vinne! 2 lodd til meg :-)

Marihal sa...

Hei :-) Jeg vil gjerne være med på lotteri! Et lodd til meg :-)
Hilsen Marianne (mari-hal@online.no)

majbritt L. sa...

Jeg vil også gerne være med. (1 lod)
God påske
Vh
Majbritt L.

Anonym sa...

Klart jag vill vara med, jättefint lotteri och härlig blogg du har!!! 2 lotter till mig. Jag länkar i bloggens högerkolumn...

Fragmenter sa...

Så flott blogg du har! Jeg legger meg tilsom følger:-) Og blir med på den flotte Give Away'en din med to lodd. Det er en GiVekk på gang hos meg også, om du har lyst å være med:-)

God mandag!

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Jeg vil gjerne være med! Ett lodd til meg! Følger deg på bloglovin'. :)

Belinda sa...

Jag deltar med en lott. Fin blogg. :)

Retroknappen sa...

Jag vill gärna vara med på två lotter tack!

kathrinel5 sa...

uhh vil så gerne vinde, deltager med 1 lod
Kathrine

Mona sa...

Å jag älskar retrotyger. Klart jag vill delta. Två lotter till mig tack : )
(Kommentar o fb)
Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Aurora sa...

Kjempe fint stoff:)

Et lodd til meg.

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg er gjerne med!
2 lodd til meg takk :)
Klem Anita

Seksti delt på fem sa...

lotterier er alltid moro - jeg tar gjerne 2 lodd

Ha en flott ettermiddag!

Hilde sa...

Jeg tar 2 lodd jeg.....kjempelekker blogg du har.
Har lagt ut link i min blogg :-)

The Smiths sa...

Jeg tar 2 lodd. Kjempe fin blogg og spennende premier=) Ha en fin dag! Klem

Marolle sa...

veldig fin blog du har her, og super lækre præmier, her vil jeg gerne være med :)
1 lod og håber jeg er heldig. Melder mig også som fast læser :)

katrine sa...

2 lodder til meg :)

Anonym sa...

Ett lodd til meg, takk. Fine stoffer er alltid velkomne.

ina sa...

Sennende med lotteri. :)

Vi tar to lodd :))

maska sa...

Så spennende . Tar gjerne et lodd.

Sybell Agathe sa...

Hei!

Jeg tar to lodd! :)

Herlig blogg!

Håper du får en fin onsdag!

Retrobaby sa...

Så fine premier!! Jeg er med, tar to lodd. Bli gjerne med på min giveaway også, den går fram til 15. april. :)

Tuppelure sa...

Jeg vil være med! Tar 2 lodd:O)

Klem fra meg

Randi sa...

Hei!! Jeg vil også gjerne være med;) 2 lodd på meg!

Lene sa...

Ååh, eg blir deltaker nr. 100 og prøver med 1 lodd!! Håååper eg vinner!! =D

Misemor sa...

Kan jo ikke la være å bli med på lotteri når man kommer over et, vet du. Fin blogg du har forresten.
Jeg blir med med ett lodd jeg da og krysser fingrene!
=) Misemor

Margit sa...

2 lodder til mig
Fed giveaway

x

margit fra careativetail

margit(dot)rosenaa(at)gmail(dot)com

Snedig Snelle sa...

Å ja, for ein giveaway!! Tar 2 lodd eg :-) Fin helg te deg!

PrinsessaPåErta sa...

Jeg melder meg på med to lodd:D

Trine sa...

Prøver lykken med ett lodd jeg.
God helg!

Joni (pigesind) sa...

Jeg trekker to lodd - så håper jeg at vinnerloddet er ett av dem;-)

Komadyret sa...

Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd ;) linker på bloggen min ;)
Bli gjerne med på min givem away også ;)

Linda sa...

Så gøy! Jeg tar to lodd og linker til deg:) Gleder meg til påske.

Helene sa...

Moro moro, jeg tar et lodd :))

Unknown sa...

Heisann
Herlig blogg du har.
jeg har snublet over den en gang tidligere, og koste meg her inne, men glemte å lege meg til som følger. Det har jeg gjort nå, slik at jeg finner deg igjen. herlig bolgg, med masse koselige innlegg, og masse inspirasjon
Og nå ern herlig gevinst i give awayen som jeg gjerne kan tenke meg

ha en fin ettermiddag, og en fin ny uke, og jeg kommer garantert inn her igjen
:-)

Unknown sa...

Glemte å si jeg gjerne vil ha 2 lodd. Har lagt en link på siden min :-))

Astrid sa...

Hei! Så fin blogg, og så herlige premier i lotteriet ditt! 2 lodd på meg! Jeg vil gjerne følge deg videre :)

Ulvinnen sa...

Inspirerende blogg! To lodd på meg.

hege sa...

Dette vil jeg selvsagt bli med på! To lodd til meg;-) Gleder meg til å følge deg videre!!

Ann-Kristin sa...

Det hadde vore så kjekt med nye stoffer i hus!! Trekker eit lodd:)

Tina Mølgaard Andersen sa...

Hejsa

Jeg skriver mig for 1 lod - og vil glæde mig til at se hvem der vinder. :o)

Lilian sa...

Hei! Må jo ha 2 lodd her! Ha ei fin uke!

borghild sa...

Jeg er så avgjort med:)
Ett lodd på meg.
Klem fra Borghild:)

Bakterno sa...

Én is jöttem játszani! http://bakterno-kuckoja.blogspot.com/

SiriR sa...

For en herlig premie!
Jeg prøver lykken med et lodd:)

Katrine K sa...

Blir veldig gjerne med og tar 2 lodd!

MiaNostalgia sa...

Jeg vil veldig gjerne være med med ett lodd :-)

smileull sa...

Jeg vil gjerne være med, med ett lodd! :D Herlig fargerik blogg du har. :)

Mayen sa...

Ett lodd her takk! Morsom blogg du har;-)Klem

Bibbis sa...

Så gøy, 2 lodd til meg. Flott og inspirerende blogg du har. Stikker nok innom engang i blant ja:)
Klemz Vigdis

Anonym sa...

Hei! Ett lodd til meg! Straks påske no.. blir stas!

Hanne Siri sa...

Så spennende. Jeg tar et lodd - kjempeflotte stoffer - krysser fingrene:)

Chatrine sa...

Flott blogg og flott premie! Jeg slenger meg med på give awayen din med 2 lodd:o)

Berit sa...

jeg vil også gjerne være med.Har 2 lodd jeg. Ha en fortsatt god helg

Anonym sa...

Hei hei! :)
Jeg blir gjerne med, tar 2 lodd...
Ha en fin søndagskveld;)

Reuse and diy sa...

Herlig blogg du har her...Følger den gerne.....Altid dejligt med inspiration.
Jeg melder mig med to lodder...-
og krydser fingere for at det bliver mig....

madebyjulia sa...

så fin give away.
Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

Stine sa...

Et lod tak :)

Tone sa...

Spennende!
Jeg tar to lodd:)

Også er du hjertelig velkommen "inn til meg" også;)

Mvh Trollemor

Kristin sa...

Hej!

Så fint - jeg er med på 2 lodder:-)

Marianne With Nor sa...

HERLIGE PREMIER og HERLIG BLOGG!!
Elsker å sy, supersøte stoffer!
2 lodd, og så blir jeg følger:-)
Glad jeg fant deg!

Klem Marianne

2ne sa...

Wow, dette høres spennende ut. Mange flotte gevinster - så 2 lodder på meg. Lykke til med trekningen og jeg krysser mine fingre :-)
Ønsker deg en strålende og kreativ uke.

Kristin sa...

Oi, oi! Holdt jo helt på å glemme lotteriet ditt... Men nå er det delt med verden på fb så da håper jeg på to lodd :)

Klem

Line sa...

Uh jeg kan lige nå at være med... det ser så lækkert ud. Jeg smider 1 lod.

En rosa fugl sa...

Tar ett lodd jeg siden det er trekning idag:) Fin blogg:D

Bli gjerne med i min give away:D

duBedåre sa...

Jeg slenger meg med i siste lita, og tar muligens det siste loddet i loddboka? Vente spent! (o:

E.R.R.Y sa...

Oj, jag hoppas att jag inte är försent ute! Jag vill gärna ha en lott! :) Härlig vinst.