onsdag 23. mars 2011

Karse (reprise)

Vi er på ferietur hos svigers! Så det blir det lite med nye prosjekter å vise fram. Her er et innlegg fra i fjor, hvor jeg pyntet vår lille hule med karse til påske. I år tenker jeg det blir en aktivitet for meg og Eline:) I fjor brukte jeg eggeskall og dyppet de i vann med konditorfarge. For å få brun/gul går det an å bruke løkskall. Litt bomull og noen frø. Det geniale er at man nesten kan se karsen vokse, og det blir dermed spennende for lille Eline og følge med fra dag til dag.

Fremdeles helt overveldet over all respons til påskelotteriet mitt! Herlig! Nå skal vi kose oss hos svigers i noen dager til:) Ha ei fin uke! gode klemmer!

5 kommentarer:

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei, så god en idee! Den tror jeg jeg må følge opp! Skikkelig fint, og jeg elsker å gro karse. :D smart!

gult hus i svingen sa...

karse er et must til påske, er så godt på leverpostei:) Også lukter det så godt:)
Blir morsom syssel for Elinemora ja:)
Kos deg hos svigers da:)
klem Trine:)

ReVinyl sa...

Jeg må få tak i karse i år...takk for at du minnet meg på...

Ifjor leita og leita æ...ingen hadde her på østlandet...ikke matbutikker og ikke plantasjen..huff og huff ;)

Kos dæ med ferie! Klæm

Guri sa...

Spennende koseprosjekt det der ;)
Hilsen Guri

Kikkis planet sa...

Så gøy prosjekt, kanskje det er noe for 2-åringen her i huset. Takk for inspirasjon!