lørdag 9. januar 2010

Planlegging på boks

Varighet: 2t + tørking
Ferdighet: ingen spesielle
Målgruppe: Alle

Jeg er godt i gang med bryllupsplanlegging, men til min kommende manns store fortvilelse og irritasjon, har det en tendens til å ligge påbegynte prosjekter og bryllupsstæsj rundt om, og over alt i leiligheten.

du trenger:
skoeske m lokk e.l.
avispapir/ukeblader
decoupage-lim
pensel

-riv avispapir/ukeblader i remser. Jeg brukte kun tekstsider fra magasinet 'vakre hvem og interiør', for å få et rent og lyst uttrykk på esken.
-mal et lag med lim på deler av esken, og dekk med papirremser. legg enda ett lag med lim oppå remsene.
-gjør ferdig en liten del før du fortsetter rundt esken slik at limet ikke tørker ut.
-Dekorer esken. Jeg rev ut en blomst fra 'vakre hjem og interiør', lagde et par hjerter med glitterlim, skrev noe tekst m svart penn, og lagde noen kruseduller med sølvtusj.

sånn, nå har jeg fått orden på noe iallefall:) Og forloveden er fornøyd:)

Ingen kommentarer: