fredag 17. juni 2011

prinsessa på erta! og litt oransje

som mange andre hiver jeg meg på utfordringen til sukkertøy for øyet. På leting etter oransje i mitt hjem fant jeg noen saker, mest tupperware og en del sakser, et hjemmesydd hjerte og et gammelt spill. Men noe annet også!


Denne smørkoppen, eller er det osteklokke? Veit ikke helt jeg. Det er iallefall et loppefunn:) Og dette glasset, som er mitt favoritt vannglass.

Hos Prinsessa På Erta finnes det pittelitt oransje der og! Men mest av alt, nydelige strikkede kreasjoner og annet hjemmelagd, ei nydelig lita tulle med søteste navnet, koselige blogginnlegg og god avslappende stemning! Denne prinsessa bør sjekkes ut! Og det hun lager også:)

5 kommentarer:

Skjerstad sa...

Søtt hjerte og osteklokke :) Eller er det smørkopp ? Vet ikke jeg heller Kristin , men den kan jo brukes til begge formål .

Ønsker deg ei fin helg :)
Klem fra Janne

gult hus i svingen sa...

Finfine ting, Kristin:) hadde glatt fått fast bopel her hjemme hos meg også disse tingene;)
Tror det er osteklokke for brunost jeg eller halv hvitost:) Innbiller meg at smørkopper har høyere kant:)

Kos deg i helga:)

klem Trine.)

PrinsessaPåErta sa...

Takk for anbefalingen Kristin, det var utrolig hyggelig!

Heh..Jeg ble oppmerksom på hvor lite orange jeg faktisk har når jeg tittet meg rundt, orange er jo så fint og ikke minst kult! :D

Sukkertøy for øyet sa...

HERLIG!!!

...Elsker det vesle hjertet!

-Ida Susanne
(sukkertøy for øyet)

Huldra sa...

Fine varme saker. :)