lørdag 26. november 2011

1. adventshelg

Dette året ser adventsstaken slik ut

god søndag!

13 kommentarer:

Skjerstad sa...

Nydelig Kristin :)
Den representerer deg så godt :)
Og du - nå kom jeg på en av dine første innlegg ( som jeg så ) du hadde laget et dødningehode av en blikkbox med t-lys i . Jeg var helt solgt ;)

Kos deg i kveld !
Klem fra Janne

I & du... sa...

Så stilige de var. Veldig kreativt... Din har litt mer særpreg enn min kubbelys-adventsstaken min i år ja...

Ha en fin kveld.
klem

ReVinyl sa...

Fin, naturlig, ækte og hærlig!
Klæm te dæ :)

Signe sa...

Så nydelig!!! Den falt virkelig i smak hos meg :-)

Joni (pigesind) sa...

Å, perfekt! Flotteste adventsstaken jeg har sett hittil:-) Så enkel og stilig, altså! Kremt, tør jeg innrømme at jeg ikke har laget en stake ennå?;-)

Fragmenter sa...

Den likte jeg! Veldig tøff og dekorativ, og personlig:-) Du er så flink, atte:-)
Ha en god søndag!
Klem, Elin

I en Sving sa...

Så stilig adventsstake. :)

Jeg har julegave-give-away på bloggen min nå. Kom innom da vel. Bli med og kanskje nissen kommer til deg?

Unknown sa...

Kjempefin adventsstake - og veldig kreativ, som vanleg :)
Kjekt å sjå at det er andre som òg vel bruntone som adventsfarge :)
Klem, KristiN

Made by Ina sa...

Trevlig första advent till dig med!

Marina

Anna Sofia sa...

fin fint! I like!♥

Barbros lille verden sa...

Adventsstaken din er nydelig!
Takk for kjempekoselig besøk hos dere i går! Nå er girlanderne på plass, så fornøyd :) Det må visst bli noen flere ja...
Nattaklem fra meg

Gunnhild sa...

denne likte jeg godt!!
..jeg fant ikke staken min før midt uti 2 søndag i advent jeg.huff, alt dette rotet ;)

men, denne var bare midt i blinken! hvordan står lysene fast inni?

Herlig blanding sa...

Litt sein jeg da, men fant ikke denne før nå. Likte den kjempegodt. Kan jeg spørre hva du bruker for å få lysene til å stå?