onsdag 30. november 2011

Wilmas Hus! (og trekning i mårra!)

Her kunne jeg gått og gått i evigheter! Glodd og glodd, og aller helst ville jeg tatt med meg alt hjem! Noe ble selvfølgelig med, og siden det nærmer seg jul ble det herlig julepynt! Viser nok fram det etterhvert. Her er noe av det som ble igjen i Wilmas Hus:

Om noen vil være med på novemberlotteri, så er det ikke for sent ennå! Jeg har skrevet navn på et lass med lapper allerede, men skriver med glede fler:) Regner med hun lillesjefen (som vil bli titulert storesjefen siden hun har sluttet med bleie) vil trekke. Så da venter vi til i morgen ettermiddag. Dermed avsluttes lotteriet kl 16 i mårra. 

I tillegg til hjertene kommer det en liten overraskelse fra Wilmas Hus:).  

Må vise dere kalenderen som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte
er den ikke nydelig!

God siste novemberkveld!

3 kommentarer:

I & du... sa...

Skulle gjerne hatt den butikken i nærheten av Molde jah... ;)

gult hus i svingen sa...

Liker den kalenderen jeg også. Noe for enhver smak i Wilmers hus, Kristin:)
Gleder meg til trekking i morra:)
Hils Storesjefen:)

klem Trine.)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Oi, der var det jammen mykje fint! Herlig kalendar!!! Du får få den lagt av, og så har du den iallfall til neste år, eller?
:-)