mandag 14. november 2011

Adventskalenderen

er under planlegging! Tusen, tusen takk til alle som har kommet med forslag og tips til hva den kan fylles med! Dere er så GODE! Og ikke minst KREATIVE! Anbefaler dere å lese kommentarene under forrige innlegg! (om du skal lage kalender i år, eller en gang i framtiden). Supre damer med geniale tips!
Revinyl har laget et innlegg om aktiviteter å fylle kalenderen med, og Med et lekent sinn har samlet flere bilder med tips til utforming av kalenderen! Sjekk ut!
Et par julestrømper har det blitt i løpet av helgen.  

Ønsker dere en GOD start på uka!

10 kommentarer:

Heidi / I'm with Leia sa...

Fine julestrømper!

Gitte sa...

FIne julestrømper!
Klem Gitte

Fru Langstrømpe sa...

Kule julestrømper, jeg har også planer om en variant av disse, ikke alltid man får gjennomført alle planene ;(. Men så er det jo ikke jul enda da!

Fragmenter sa...

Her er det også julekalenderplanlegging. Selve kreasjonen står i skrivende stund til tørk i dusjkabinettet, hehe, og nå fikk jeg jammen mange gode tips her til hva jeg skal henge på den. Blir nok en kombo av pakker og aktiviteter her i år. Syns hjemmemekka julekalender er en kjempekoselig tradisjo. Har vært et par år uten nå, fordi Kaja heller ønsket seg Polly pocket-kalender. Men i år ba hun pent om å få hjemmelagd:-)
God natt:-)

Skjerstad sa...

Kjempefine julestrømper ! Koselig for barna dette ;)
Jeg har nå kjøpt inn til julekalender til min sønn ( Han er 14 ! ) Gjenstår bare å pakke inn. Han har en julestrømpe også , som vi kjøpte når han var liten. Spurte ham om jeg skulle sy en ny en til ham ( Den er veldig slitt ) Men mamma den har så mange minner ;) Da får vi vel henge den opp i år også :)

God helg !
Klem fra Janne

Lisette sa...

God helg, takk for titten! Ses innom hos meg?

Barbros lille verden sa...

Digger julestrømpene dine!!!
Ha en strålende søndag :)
Klem fra Barbro

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Utrolig tøffe julestrømper :)
-Beate-

Joni (pigesind) sa...

Så fine julestrømper! Julefarger:-) De vi har er litt mer tradisjonelle i lin med detaljer i rødt og hvitt:-)

Eldstegutten vår sluttet faktisk med dagsovinga allerede da han var halvannet år, og nå sover han kun 8-10 timer om natten! Det ser ut til at minstemann skal følge i hans fotspor, for han trenger visst ikke så mye søvn han heller, gitt! Verken dag eller natt. Sukk. Tror nesten jeg må begynne å bruke navnene deres på bloggen forresten, så det skal bli lettere, for det blir fort litt surr tror jeg;-)

Og ja - jeg hadde blitt kjempeglad for stoffer!:-D Det hadde jo egentlig vært kjempegøy med en byttehandel, men da lurer jeg på hva jeg skulle ha funnet på. Hmmm.

Klemmer i haugevis, og en nydelig ny uke til deg:-)

Kikkis planet sa...

SÅ FINE strømper! Syns mange av de jeg ser har så rar form, men disse var helt nydelige! Og veldig fin sammensetning av møønstre og farger!