torsdag 23. september 2010

Pannebånd til snuppegullet

Jenta mi måtte jo få et pannebånd hun og:) Mor og datter-match liksom. Hennes blomst ble heklet på en litt annen måte enn min. Og det passet godt med en lliten perle i midten synes jeg:)

(det går litt trott med blogginga for øyeblikket... Vær tålmodig, for jeg kommer sterkere tilbake!!! Takk for at dere titter innom! Blir så GLAD!)

Jeg har forresten store planer for serveringsbrettet nå! Må bare vente på lønn, slik at jeg kan få kjøpt inn litt stæsj:)

2 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så fint pannebånd til jenta di. Vurderer å strikke et til meg selv jeg.

Ha en fin fradag da du.

Klem fra Trine:))

Skjerstad sa...

Ser man det , ser man det ;) Jeg fikk en ny ide !! Likte den fiffe der :)

Kos deg i kveld :)
klemmer fra meg :)