tirsdag 14. desember 2010

aawwrrgh!

Hormonene gjør meg til et glefsende kjærringspetakkel! Husbond får gjennomgå så det holder. Snart går jeg til anskeffelse av en rullartor. For bekkenet henger ikke på greip. Jeg vil bort. Synke ned i ei deilig hotellseng. Spa, massage og velduftende oljer. Enorme frokostbufeer til frokost, middag og kvelds.(hvis noen tror at jeg kommer til å få det i julegave av husbond, må jeg le litt, riste på hodet og nevne det jeg nettopp har skrevet; hvilket kjærringspetakkel jeg er...)

Så drit og dra. Hormoner er bæsj.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Uffamegen vennen :o(

Forståelse og medfølelse får du herfra.
Det e ikkje godt å værr sånn...

Klem

gult hus i svingen sa...

nesten så jeg nekter å tro at du kan være kjerringspetakkel, men når du sier det så:)

Been there, done that:) Kjenner følelsen av at man bør ta seg sammen, men greier det ikke:) Det går over, Kristin:) Og mannen din vet at du er glad i ham allikevel:)

Varme klemmer fra Trine:)
Bekkenløsning er ikke godt, hadde det i et av mine svangerskap:)

Varme klemmer fra Trine:)

Pafrika Og Belkini sa...

Hehe. Nå skal vi ikke glemme at det tross alt er du som skal føde. Så spetakle i vei du! Synes hotellopphold og de deiligste buffet'er absolutt er på sin plass. Føde. Du. Say no more. ;)