mandag 20. desember 2010

OH! LYKKE

Jeg vant den 19. luken i Namastes adventskalender! Og tror dere ikke disse lå i postkassen min da jeg kom hjem fra jobb i dag:) Tusen, tusen takk! Inni de fine små boksene lå det to søte nisseunger. En storesøster, og en lillebror (føler jeg på meg). Og i den andre noen fine filtblomster som det skal lages noe gøy ut av etterhvert.

Ikke nok med at jeg fikk pakke i dag, det var nemlig tid for ultralyd, og inni magen min stod det bare bra til med det lille krapylet. Og vi fikk vite at Solem nr 4 blir en gutt! Nå går jeg bare å smiler og er happy, happy! Her kan dere se vidunderet!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ska sei! Barra ein dag for seint :o)

Gratulera så masse med litle gutten!!! Så kjekt!
Håpe formen e bra og at dåkke får ei superduper jul jammen!

Knuseklem

gult hus i svingen sa...

så artig, Kristin. Tenker dere gleder dere til prinsen kommer:) Jeg synes Eskil er et fint guttenavn, og Erlend og Aslak;) Har mange flere forslag også;) Bare spør;)

Håper bekkenbunnen holder og at du ikke er alt for lite mobil:)

Klem fra Trine:)

Fine gaver fra Namaste, artige bokser:)

Unknown sa...

Så bra at alt står bra til med verdensborgeren som snart skal bli født... :O)

Flott gave du vant!

Tusen takk for de hyggelige kommentarenen du legger igjen på bloggen min... :O)

Ønsker deg en riktig God Jul og et kreativt godt nytt år... :O)


klem

hobbyvimsa sa...

Gratulere med kalender gaven fra skjønnaste namaste!!Så gøy med en gutt,er jo ekstra morsomt med en av hver.Det blir det her også,bare i omvendt rekkefølge!!Takk for koslig kommentar inne hos meg!!God jul til dere alle fire,Klem Linda:)