onsdag 29. desember 2010

rolig romjul

Håper alle har hatt, og fortsatt har ei god jul! Her har det vært litt jobbing, og mye avslapping, spising og nyting! Herlig! Innimellom dette har vi rukket å plaske i Pirbadet, mor sjøl har lært seg å strikke julekulene til Arne & Carlos, og julebesøkene har vært mange. Jeg digger denne tida på året! Men så snart vi runder det nye året, kan våren for min del bare komme! Og det fort som svint! Hutre, hutre! Noen bilder av julehjemmet, før det blir omgjort til nyttårshjem i morgen kveld. Da byttes det røde ut med glass, hvitt og sølv!
 Ja, min første julekule ble så som så, men jeg satser på at øvelse gjør mester! Og dere kan trygt si at jeg har blitt hekta! En rolig kveld i kveld, og strikkinga skal fram:)

Ønsker dere en fortsatt fin romjul! Gode klemmer:)

2 kommentarer:

Skjerstad sa...

Nei men hallo Kristin . Sier du at kulene er så som så , i mine øyne er de jo PERFEKT ;) Digger disse kulene , skjønner at du er blitt hekta :) Herlig med avslappings jul :)

Ønsker deg en fin jul videre :)
Klemmer fra Janne

hobbyvimsa sa...

kulene ble kjempe fine,må prøve meg på slike en gang.Så gøy at dere får en gutt denne gangen,moro med en av hver,så hvitti!!at vi hadde tenkt på samme navn.Lykke til med navnvalg det er ikke enkelt.Godt nytt år til deg og dine..Klem Linda:)Vår gutt heter Thord og det var vi enige om med en gang begge to,men ikke like enkelt denne gangen:)