fredag 31. desember 2010

Basiller, tulipaner og året som gikk

Ja, det er vel ikke bare her oppe i Trøndelag at basillene koser seg om dagen? Nyttårsselskapet, som vi hadde invitert til i kveld, ble avlyst, både en av familiene som skulle komme, og Overhodet* her i huset har blitt smittet. Sååå, det blir en særdeles rolig kveld i kveld. Noe juleskinke skal vi da klare å presse i oss uansett, og nå står en mini-utgave av desserten i fryseren, klar til å overraske gubbeluren i kveld.*

*(må smøre'n godt nå, slik at han holder seg oppe sammen med meg i kveld. ...Ellers kommer det til å bli en stusselig nyttårsaften...) 
Det eldgamle skattholdet til stians oldeforeldre er pyntet og klar for nyttårsfeiring


Noen bilder av nyttårspyntet hjem. Disse dagene går alt i hvitt, sølv og glass. Men om ikke lenge skal fargene få råde i hjemmet!

Kreativius er vel over året alt, men det dette året at bekjentskapene i Blogglandia har blitt til! Jeg vil takke alle kjære bloggere som stikker innom meg av og til, og de som gjør det ofte! Hilsnene fra dere gjør meg varm om hjertet skal jeg si dere! Tusen takk igjen! For meg, som for så mange andre er det på en måte en terapi å få blogge. Rart med det... Så jeg kommer ikke til å slutte med det første:) Gleder meg til å følge dere videre fine bloggedamer!

Hovedbegivenheten i år var nok bryllupet vårt den 15. mai! Lille Eline var brudepike, men stoppet opp halvveis i kirkegangen, snudde, og løp tilbake:) Søta! To av våre venner sang 'Kiss Me' som utgangsmarsj, og det tror jeg er noe av det mest romantiske jeg har opplevd! Vi er så heldige som fikk denne dagen!

8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så fint pyntet, Kristin:) Jenta vår er også syk, så i kveld må både hun og vi være hjemme:) Det går greit:)

Gleder meg til å følge bloggen din i 2011 også, du er så kreativ og spennende:)
Julekulene er superfine:)

Klemmer fra Trine med ønsker om et GODT NYTT ÅR:)

Skjerstad sa...

Å Kristin :) Dere er så fine på brudebildet deres, et vakkert par :)Det lyser godhet , sånn som på bloggen din :) Her inne koser jeg meg , med dine kreative påfunn og personlige beretninger :)Synn at det ikke ble noe selskap i kveld , men kjenner jeg deg rett så blir det kos i heimen likevel :)
Ønsker deg og dine et godt nytt år !!
Klem fra Janne

Unknown sa...

Full fart Godt Nyttår, mens eg har røykepause ved dataen... ;o)

Nå må me skyndta oss å lage årets julekuler, før det e for seint å skrive 2010 ;o)

KLEM GODJENTA!!!!

hobbyvimsa sa...

Nydelig brudebildet:)Takk for det gamle året,og godt nytt år til deg og dine:)Klem Linda:)

hobbyvimsa sa...

Kjempe fint navn!!Jeg liker også gode norske navn,som ikke alle har valgt,og som står på topp 10 listen.Enig med deg at det ikke er lett og være full av futt og få tingene unna når en er gravid.Går her i min egen boble,og er veldig trøtt,og blir fort sliten:)ha en fin uke:)klem Linda:)

Tuppelure sa...

Stakkars dere som ble syke til nyttår, vi gjorde heldigvis fra oss uka før jul.

Gleder meg til å følge deg videre i året som kommer, du er så kreativ:O)

Håper det går bedre med bekkenet ditt, noe dritt det der....

Ha en knallfin uke og et godt nytt år!

Frk.Eplegrøt sa...

Flott brudebilde:)
Herlig stemning.
Ang hekle tekket på puffen er det tatt litt ut i fra eget hode - jeg kan sikkert fikse et innlegg med bilder etterhvert da jeg er ekstremt dårlig på bare tekst forklaring :)

Unknown sa...

Hei og godt nytt år... :O)
Synd at nyttårafeiringen ble amputert, men sykdom kan man ikke garantere seg mot!

Nydelig bilde av dere to!

Blogging er terapi for meg også..., og en utrolig inspirasjonskilde!

takk for bursdagshilsningen!

klem