søndag 12. desember 2010

Med beina høyt hevet

I dag er en skikkelig daffedag! Kjenner det ennå etter julegaveshopping på fredag. I går kveld pakket jeg for harde livet, samtidig som jeg heiet, ba og krysset alt jeg hadde for sambygning Hans i X-factor. Og tror dere ikke han vant da! Hele sjit'n! Hurra!
noen bilder av ny benk og tallerkenhylle på kjøkkenet. Selv om vi har fått pusset det opp, kjøkkenet altså, er det aldri så rent og ryddig der til at jeg kan ta bilder og vise fram.

Husbond er i Sverige for å handle inn litt mat og sånt til jul. Eline sover duppen sin, og jeg skal prøvesmake risbollene og daffe en god stund til.

2 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

fin hylle Kristin med flott innhold:)
daff i vei du:) Eline venter på far ser jeg:)

Klem fra trine:)

hobbyvimsa sa...

Herlig bilde av søt snuppe!!!Ja nå har du fortjent en hvil,ser ut som du er godt i gang med juleforberedelsene!!Takk for supert tips fra deg!!Skulle ønske jeg kunne smurt meg inn i mørk kokesjokolade he he!!Søs var brun ja..Ha en flott kveld og uke!!klem Linda:)